مصاحبه

تجربه بسیار خوبی کسب کردم

مهدی رحیمی نوجوانان خلاق ، تکنیکی ، باهوش و هافبک طراح تیم نوجوانان شاهین پس از حضور در لیگ کشوری نوجوانان به عنوان بازیکن کمکی به همرا نخل بندر عباس در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری شاهین از شرایط این بازیها گفت:

-         بازیهای را چطور دیدی؟

 بازیهای کشوری نوجوانان سطح بسیار بالایی را داشت در این مسابقات تیم ها واقعا از شرایط فیزیکی عالی برخوردار بودند و برایم من هم حضور در این بازیها تجربه بسیار خوبی بود

-         چند تیم در این مرحله از بازیها حضور داشتند و شما چه نتایجی را گرفتید ؟

شش تیم در این مرحله حضور داشتند و ما با نخل توانستیم چهار پیروزی و یک تساوی بدست بیاوریم و به عنوان تیم نخست مرحله گروهی راهی دوره بعد رقابتهای لیگ نوجوانان کشور شدیم.

-         در این مسابقات اولین گل رسمیت را به ثمر رساندی از نحویه گلزنیت برایمان بگو؟

بازی با شاهین بوشهر توپ ریباند شده ای را در پشت محوط  جریمه صاحب شدم و آنرا به سه کنج دروازه حریف فرستادم تا بازی به تساوی کشیده شود .

-         فکر میکردی در این بازیها پایت به گلزنی باز شود؟

بله ، و برای گل زدن انگیزه فراوانی داشتم

-         تقریبا در تمامی بازیهای نوجوانان شاهین بطور ثابت بازی کردی اما موفق به این امر نشدی بنظرت دلیلش چه بود ؟

در شاهین واقعا قسمتم نبود گلزنی کنم و تمام تلاشم را در هر حال می کردم که برای باشگاه مثمره ثمره باشم و فکر می کنم موفق عمل کردم چرا که بیش از 10 پاس گل دادم .

-         فکر میکنی چرا نوجوانان شاهین قهرمان نشد؟

فکر می کنم تنها دلیل قهرمان نشدنمان فقط این بود که بعضی از بازیها را براحتی از دست دادیم و باید از فرصتهایمان به نحو احسن استفاده می کردیم و مطمئنم اگر اینگونه نبود قطعا قهرمان می شدیم.

-         فصل آینده را برای نوجوانان شاهین چگونه متصوری ؟

قطعا تلاشمان را می کنیم که قهرمان شویم و بجز قهرمانی به چیز دیگری نمی اندیشیم تا بتوانیم زحمات مربی بسیار زحمتکشمان آقای مبارکی را جواب بدهیم.

-         مهدی رحیمی به سطح بالاتر و تیم های بزرگتر یا تیم ملی هم فکر میکند؟

بله ، قطعا هر فوتبالیستی دوس دارد در سطوح بالاتر بازیکند و آرزو هر ایرانی است که پیراهن تیم ملی خود را بپوشد البته من در هر جا که باشم باز هم شاهینی هستم.

-         حرف آخرت؟

تشکر ویژه ای دارم از آقایان آزادی، نیکبخت،مبارکی و کریمی که فوتبالم را مدیون آنها هستم.

جوانان شاهین نماینده رودان در لیگ زیر گروه جوانان استان

جوانان شاهین نماینده رودان در لیگ زیر گروه جوانان استان

پایگاه خبری شاهین:بر اساس تصویب و اتخاذ تصمیم  هیئت فوتبال رودان جوانان شاهین  نماینده رودان در لیگ زیر گروه استان شدند.

حبیب کریمی سرپرست هیئت فوتبال رودان در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری شاهین در این مورد  گفت: به علت آنکه می بایست تا ماه آینده تمامی نمایندگان رودان را برای شرکت در لیگ های پایه استان به هیئت فوتبال استان معرفی نماییم طبق اتخاذ تصمیم هیئت شهرستان تیم جوانان شاهین به همراه استقلال بیکاه نمایندگان رودان در لیگ جوانان و پیروزی بیکاه نماینده رودان در لیگ زیر گروه نوجوانان و اتحاد نیز در لیگ زیر گروه رده سنی امید انتخاب و به هیئت استان معرفی شدند تا در این مسابقات حضور یابند. 

شرایط سنی پایه سال 1390

شرایط سنی پایه سال 1390 مطابق با سال گذشته اعلام شد

طبق اعلام فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به هیئت فوتبال استان هرمزگان شرایط سنی رده های پایه فوتبال تعغییر نیافت و لیگ های پایه در استان و شهرستان نیز مطابق با شرایط سال گذشته در سال جاری انجام خواهد شد و بر این اساس تمامی تیمها می توانند با شرایط زیر در مسابقات پایه حضور پیدا کنند.

امید                                      11/10/۶۹

جوانان                                   11/10/71

نوجوانان                                 11/10/74

نونهالان                                  11/10/76

مدارس فوتبال زیر 13 سال            11/10/77

مدارس فوتبال زیر 12 سال            11/10/78

مدارس فوتبال زیر 11 سال            11/10/79

مدارس فوتبال                           11/10/80

ملی پوش جوان رودانی سور پرایز شد

ملی پوش رودانی سور پرایز شد 

 

اداره تربیت بدنی رودان با اهدا یک جلد کلام ا...مجید و ۱ میلیون تومان وجه نقد و ُشورای اداری این شهرستان با تقدیم ۱میلیون و۴۰۰هزار تومانُ اموزش وپرورش رودان با ۵۰۰هزارتومان وهیات وزنه برداری استان با همین مبلغ  و شهر داری وشورای شهر بهشت جنوب با دادن یک قطعه زمین ازافتخار افرینی های رکوردار وزنه برداری نو جوانان اسیاُ ستاره سوپر لیگ وزنه برداری  فصل گذشته ُکشور ُو نایب قهرمان وزنه برداری بزرگسالان اسیا تقدیر کردند.گفتنی است در این مراسم از ۶ نفر ورزشکار در قالب نفرات ویژهُ و ۵نفر ورزشکار برترُ۵ مربی و ۵هیات برگزیده و ُ۲۴مدال اور کشورنیز قدر دانی شد  اما جالب است بدانید نام پرویز کریمی سنگربان شهرداری بندر عباس و مجتبی روشنگر ستاره شاهین بوشهر ، نوجوانان شاهین وپیشکسوتان رودان که نام فوتبال رودان در سال 89 یدک کشیدند در این لیست بلند بالا دیده نمی شود.

شاهین باید همیشه قدرتمند باشد

شاهین باید همیشه قدرتمند باشد

محمد کریمی سرمربی جوانان شاهین در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری شاهین شرایط این تیم راتشریح کرد

وی اینچنین عنوان کرد:شاهین همیشه در رده جوانان تیمهای خوبی را در اختیار داشته است متاسفانه در سال گذشته نتوانستیم با جوانان به اهدافمان برسیم در واقع مدت کوتاهی فرصت داشیم تیم را آماده کنیم و با آن شرایط نتیجه مناسبی نگرفتیم ، امسال نیز با نگاه ویژه ای که بر نوجوانان داریم به آینده نگری عمیقی در سطح جوانان می اندیشیم در حال حاضر 15 بازیکن تیم فعلی جوانان ما را بازیکنان مستعد نوجوانان تشکیل می دهند و می توان گفت آینده ما را تضمین می کنند وی در ادامه افزود : برنامه ریزی دقیقی را برای جوانان انجام داده ایم البته با لطف و عنایتی که هیئت فوتبال به ما کرده است کار سختی را در پیش داریم و باید جواب اطمینان هیئت فوتبال رودان را به بهترین شکل بدهیم ؛سرمربی با دانش شاهین در مورد نتایج تمیش اینچنین گفت: نتایج ما در مرحله رفت دوره مقدماتی نسبت به دیگر تیمها بهتر بود و واقعا برتری محسوسی نسبت به بقیه حریفان داشتیم  محمد کریمی با تجربه در مورد حضور در لیگ استان هم به پایگاه خبری شاهین اینطور گفت: ما باید بازیکنانمان را از این حالت فانتزی بازی کردن جدا کنیم و در این صورت قطعا نتیجه بهتری را خواهیم گرفت ؛ مطمئنا باید بتوانیم تیم بسیار قدرتمندی را با توجه به تمدید شرایط سنی جوانان برای حضور در استان بسازیم و از همه پتانسیلمان استفاده کنیم هدف ما ابتدا راه یابی به لیگ برتر جوانان است و سپس بتوانیم نتایج درخشانی را در لیگ برتر جوانان بگیریم.

جوانان شاهین

جوانان شاهین باید در دوره برگشت به میدان بروند

تیم فوتبال جوانان شاهین که در گروه یک لیگ جوانان صدر نشین است باید دوره برگشت بازیهایش را در مرحله مقدماتی انجام دهد

بر اساس ابلاغیه هیئت فوتبال رودان به باشگاه شاهین رودان جوانان شاهین پس از گذراندان تعطیلات این لیگ باید بازیهای برگشت خود را در دوره مقدماتی بازیهای انجام دهند چرا که آنها تنها گروه چهار تیمی این بازیها هستند و نسبت به دیگر گروه با تعداد تیم کمتری بازی می کند ، البته شاید اینچنین تصمیماتی مغایر با عرف برگزاری بازیها باشد اما می تواند به دیدارهای تدارکاتی بسیار مناسب برای جوانان مستعد شاهین تبدیل شود لازم به ذکر است با توجه به برگشت شرایط سنی جوانان به 11/10/71 تمامی تیمهای حاضر در لیگ جوانان رودان می توانند از 6 بازیکن با شرایط یاد شده استفاده نمایند.

پیشکسوتان شاهین

پیشکسوتان شاهین جمعه به میدان می روند

تیم فوتبال پیکسوتان شاهین  به عنوان نماینده رودان در لیگ پیشکسوتان استان حضور خواهد داشت.

این تیم در اولین دیدار خود در روز جمعه هفته جاری در رودان در مقابل اروند بندر عباس قرار خواهد گرفت ، پیشکسوتان شاهین که در دوره اول بازیها با قرعه استراحت روبرو بود جمعه اولین بازی خود را انجام می دهند این لیگ که با حضور 6 تیم و در دو گروه سه تیمی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

 

اخبار فوتبال رودان

اخبار فوتبال رودان

ستاره انقلاب صعود کرد

تیم فوتبال ستاره انقلاب رودان در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ دو منطقه شرق با حاضر نشدن تیم ذوالفقار جاسک سه بر صفر پیروز اعلام شد و به عنوان تیم دوم راهی دوره بعد بازی ها شد لازم به ذکر است مرحله بعدی لیگ دو استان با حضور 6 تیم و در دو گروه 3 تیمی برگزار می شود و ستاره انقلاب با سرباز و لافت قشم رقابت خواهد کرد.

آزادی رودخانه سقوط کرد

تیم فوتبال آزادی رودخانه دیگر نماینده رودان در لیگ دو استان و در منطقه مرکزی در آخرین بازی خود در قشم در مقابل پیروزی این جزیره کاری از پیش نبرد و با توجه به اینکه 4 بر 1 از حریف خود عقب بود این بازی با ورود تماشاگران به زمین نیمه کاره اعلام شد با رای کمیته انضباطی استان تعغیری در نتیجه این بازی اعلام نشد و فقط تمی میزبان محکوم به پرداخت جریمه شد تا آزادی رودخانه با قعر نشینی و تنها 6 امتیازبه رده پایین تر  سقوط کرد .

پیروزی سنگی و استقلال بیکاه نمایندگان رودان در  زیر گروه لیگ دو استان

تیم های استقلال بیکاه و پیروزی سنگی قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر رودان نمایندگان رودان در مسابقات زیر گروه لیگ دو استان خواهند بود و باید به آماده سازی خود برای حضور در این مسابقات سخت و سنگین بپردازند.

شاهین با صدر نشینی به تعطیلات رفت

شاهین با صدر نشینی به تعطیلات رفت 

  

  

 

پایگاه خبری  

شاهین رودان :تیم  

جوانان  

شاهین در  

سومین بازی  

خود در  

مرحله  

گروهی لیگ جوانان رودان  

به مصاف آزادگان رفت و به تساوی 1 بر 1 دست یافت.

 

جوانان شاهین که دقایق اولییه بازی هجومی آغاز کردند و توانستند  

 

 چندین موقعیت خطرناک را بروی دروازه حریف خلق کنند و دو بار نیر تیر  

 

دروازه حریف را به لرزه در آورند حملات شاهین در دقیقه 20 نتیجه داد و  

حسین اقتداری توانست شاهین را  1 بر صفر پیش بیانداز اما ده دقیقه  

 

بعد شاهین گل تساوی را دریافت کرد تا آزادگان از تنها موقعیت خود در  

 

طول 90 دقیقه نهایت استفاده را برده باشد در نیمه دوم هم شاهین  

 

نتوانست نتیجه را تعغیر دهدو بگونه ای بازیکنان جوان شاهین که صدر  

 نشینی خود را کاملا در دسرس می دانستند با یک بازی کنترلی و  

 

منطقی اجازه خلق هیچ موقعیتی به حریف ندادن تا در پایان این بازی  

 

آزادگان نیز  پس از شاهین در جایگاه دوم قرار بگیرد.

 

 

نتایج دورهای دوم و سوم لیگ جوانان رودان

نتایج دورهای دوم و سوم لیگ جوانان رودان

 

از سری مسابقات لیگ جوانان رودان در دوره های دوم و سوم این رقابتها  در گروه های سه گانه بازیهای طبق برنامه انجام شد و این نتایج بدست آمد:

گروه یک :

ستاره انقلاب   1                  1  آرش بیکاه

 

گروه دو :

عیسی بند ملا    1                 0    شهدا فاریاب

استقلال بیکاه      8                1   امید سکل

اتحاد               ۰                 1   عیسی بند ملا

شهدا فاریاب       0                 4   استقلال بیکاه

دیدار تیم های امید سکل و اتحاد نیز لغو شد

 

گروه سه :

پیروزی کمیز      3                 0   ارشاد برنطین

وحدت برنطین      3                 1 رگبار خراجی