جوانان شاهین گام دوم را هم محکم برداشتند

جوانان شاهین گام دوم را  هم محکم برداشتند

شاهین    1               استقلال بیکاه  ۰

تیم فوتبال جوانان شاهین دومین پیروزی خود را در لیگ زیر گروه جوانان استان با شکست 1 بر صفر استقلال بیکاه بدست آورد.

شاهینی ها در این بازی هم مقابل تیم همشهری کاملا برتر نشان دادن و اگر از فرصتهای بیشمار شان نهایت بهره را می برند نتیجه فینال لیگ جوانان رودان را قطعا تکرار می گردند در نیمه اول این دیدار مهاجمان شاهین با از دست دادن بیش از 3 موقعیت صدر صد گل نتیجه صفر ، صفر را رقم زدند اما دقیقه 65 بازی سامان داوری که اینباز از ابتدا به زمین آمده بود توانست از غفلت مدافعان حریف نهایت استفاده را ببرد و شادی را به جمع سفید پوشان بیاورد ، در پایان روز دوم رقابتها با احتساب  شکست 2 بر صفر آبفا در مقابل خلیج فارس میناب و همچنین دومین پیروزی خلیج فارس و شش امتیازی شدن این تیم به همراه جوانان شاهین دو تیم صدر نشین مطلق شدند و بر حسب تفاضل گل رقیب مینابی اول و شاهین دوم هستند تا روز یکشنبه حساسترین بازی این گروه را برگزار کنند .

اخبار فوتبال رودان

اخبار فوتبال رودان

مقاومت رودخانه قهرمان لیگ زیر گروه شد

تیم فوتبال مقاومت رودخانه پس از صدرنشینی در گروه خود و راه یابی مسقیم به لیگ دو فوتبال استان در دیدار فینال لیگ زیر گروه مقابل خلیج فارس خونسرخ بندرعباس در استادیوم تختی این شهر صفا رایی کرد و در حالی که کمتر علاقمند به فوتبالی فکر می کرد این تیم  بتواند خلیج فارس را با بازیکنان سر شناسش شکست دهد ، موفق شد با نتیجه 3 بر 1 حریف را در هم بکوبد .

نتایج لیگ زیر گروه رودان  

اتحاد جغین       ۷             ۰        وحدت کهنشوئیه 

فجر وزیری      ۱             ۰       استقلال پانهر 

شهاب آبنما        ۰             ۳      رگبار خراجی 

شهداء فاریاب     ۳              ۱     استیل کمیز

برد شیرین شاهین

برد شیرین شاهین

 

شاهین رودان 1               آبفا بندرعباس ۰

 

تیم فوتبال جوانان شاهین در اولین دیدار از مسابقات لیگ زیر گروه استان موفق شد تیم مدعی آبفا بندرعباس را با حساب 1 بر صفر از پیش رو بردارد.

اولین دیدار جوانان شاهین دیروز چهارشنبه ساعت 19:30 در استادیوم تختی بندر عباس برگزار شد ، شاهینی ها در همان دقایق اولیه بازی  را کاملا هجومی آغاز کردند و با حرکات تکنیکی پویا گرجی صاحب چندین موقعیت گلزنی شدند که سینا پور درویش نتوانست به موقع ضربه نهایی را به ثمر برساند نقطه عطف نیمه اول مصدوم شدن پویا گرجی هافبک خلاق و تکنیکی شاهین بود که در همان 20 دقیقه ای ابتدایی جای خود را به حسین اقتداری داد، اما در نیمه دوم شاهد بازی پر هیجانی بودیم آبفا آمده بود تا از نبود گرجی نهایت استفاده را ببرد قامت بلندان آبفا توپ را با دقت خاصی به گردش در می آوردند نتیجه کار آنها نیز دو موقعیت تک به تکی بود که با رشادت حسین نجفی دروازبان نوجوان شاهین مواجه شد در مقابل جوانان شاهین نیز  حسین اقتداری تند و تیز را صاحب 3 موقیعت گلزنی کردند که یکی پس از دیگری آنها را به هدر داد بازی تا دقیقه 92 صفر  صفر دنبال مشد که تعویض طلایی محمد کریمی نتیجه داد ، سامان داوری در عمق دفاع حریف صاحب توپ شد و شاهین را صاحب یک پیروزی شرین کرد.سینا پور درویش تنها بازیکن شاهین بود که از داور این بازی  کارت زرد دریافت کرد.

برنامه سایر مسابقات جوانان شاهین

برنامه  سایر مسابقات جوانان شاهین در لیگ زیر گروه جوانان استان

شاهین رودان                       استقلال بیکاه                     پنجشنبه:30/4/90            ساعت17:30

شاهین رودان                      خلیج فارس میناب                یکشنبه  :2/5/90             ساعت17:30

شاهین رودان                      مهرداد میناب                     دوشنبه   :3/5/90            ساعت19:30

لازم بذکر است تمامی بازیها در استادیوم تختی بندر عباس برگزار می شود.

جوانان شاهین روز چهار شنبه در لیگ زیرگروه جوانان استان

جوانان شاهین روز چهار شنبه در لیگ زیرگروه جوانان استان

بر اساس اعلام هیئت فوتبال استان مسابقات لیگ زیر گروه جوانان استان از چهار شنبه 29 تیر ماه در بندر عباس و بطور مجتمع برگزار می شود .

مسابقات زیر گروه جوانان استان در دو مرحله برگزار می شود و در دو گروه در قالب مناطق شرق و غرب استان هرمزگان که شاهینی ها در گروه شرق با تیمهای خلیج فارس میناب ، آبفا بندرعباس ، مهراد زوکی میناب و استقلال بیکاه هم گروه هستند و به احتمال فراوان نیز طبق عرف در اولین گام روز چهار شنبه هقته جاری به مصاف تیم همشهری یعنی استقلال بیکاه خواهد رفت .شایان ذکر است که از هر گروه دو تیم برتر به مرحله بعد مسابقات راه خواهند یافت و سپس طی انجام یک دوره بازی مجتمع و دوره ای دو تیم برتر به لیگ برتر جوانان استان راه خواهند یافت.

نایب قهرمانی پیشکسوتان در ماراتون فوتبال

نایب قهرمانی پیشکسوتان در ماراتون فوتبال

تیم فوتبال پیشکسوتان شاهین با شکست در ضربات پنالتی  مقابل منتخب میناب به عنوان نایب قهرمانی لیگ پیشکسوتان استان دست یافتند.

شاهینی ها که تا دقیقه هشتاده این بازی با دو گل حمید رضا کارگر و حسین نجفی از حریف پیش بودند در دقایقی پایانی با دریافت دو گل از حریف در عین ناباوری قهرمانی را از دست رفته دیدند در دو وقت اضافه پانزده دقیقه ای هم باز دو تیم نتوانستن از پس یکدیگر برایند و به همان نتیجه 2 بر 2 رضایت دادند تا در ضیافت پنالتی ها تکلیف قهرمان مشخص شود، پنالتی ها ماراتون گونه پیشکسوتان حتی به عدد 11 هم رسید و در پایان مینابی ها به حساب 5 بر 4 پیروز شدند و این در حالی بود که بیش از نیمه ای از ضربات دو تیم به هدر رفت.

جوانان شاهین 2 2 بزرگسالان امید سکل

 جوانان شاهین    2              2  بزرگسالان  امید سکل

جوانان شاهین  در آخرین دیدار تدارکاتی جدی خود به مصاف بزرگسالان امید سکل رفتند و توانستند به یک تساوی روحیه بخش دست یابند.

شاهینی ها که در این بازی از وجود چند بازیکن خود به دلایل مختلف محروم بودند توانست بازی نسبتا قابل قبولی را به نمایش بگذارند و رضایت سرمربی خود را جلب کنند برای شاهین در این بازی در نیمه اول سینا پور درویش گل اول بازی را به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز عادل بروزی با تغییراتی که محمد کریمی در ترکیب خود داد از خط دفاعی به حمله رفت توانسنت با گلزنی بازی را به تساوی دو بر دو بکشاند تا جوانان شاهین با انجام دادند این دیدار و کسب نتیجه روحیه بخش آمادگی کامل خود را برای حضور در لیگ زیر گروه جوانان استان اعلام کنند.

مصاحبه

برای موفقیت نوجوانان و جوانان شاهین در مسابقات استانی دعا می کنم

 پایگاه خبری شاهین: پرویز کریمی دروازبان اسبق شاهین و فصل گذشته شهرداری بندر عباس که در دیدار این تیم در مقابل تیم اسبقش  ، تربیت یزد در یزد دوچار مصدومیت سختی شد  در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری شاهین وضعیت خود را پس از مصدومیت و عمل جراحی تشریح کرد.

-         آقای کریمی در حال حاضر وضعیت ومصدومیت و بهبودیتان چطور است؟

خدا را شکر ، در حال حاضر از مرحله حاد  خارج شدم و دوران نقاهت را پش سر میگذرانم

-         تا کی می توانی به میادین برگردی؟

انشاالله در مرداد ماه تمریناتم را شروه میکنم و تا مهر صدرصد می توانم به شرایط بازی برسم و در مسطتیل سبز حضور خواهم داشت.

-         الان چند ماه هست که مصدوم شدید؟

در واقع سه ماه است که مصدوم شدم و دو ماه هست که عمل جراحی انجام داده ام

-         پس چرا همان ماه اول عمل جراحی را انجام ندادید؟

یک ماه اول دکتری که در اینجا بود تشخیص نادرستی داد و امیدوار بود که با فیزیوتراپی بتوانم برگردم و بعد از آنکه که در تهران به پزشک مراجعه کردم تشخیص دادند که عمل جراحی انجام دهم و تصمیم گرفتم پایم را به تیغ جراحان بسپارم.

-         وضعیت قرادادت با شهرداری به چه صورت است؟

قراردادم با شهرداری تمام شده و بازیکن آزاد محسوب می شوم

-         در این مدت پیشنهادی از دیگر تیم ها نداشتید؟

بله پیشنهادات خیلی خوبی را داشتم ولی متاسفانه بخاطر مصدومیتم نمی توانم پاسخی به آنها بدهم.

-         شهرداری بندر عباس در چه وضعیتی به سر میبرد؟

تا آنجایی که من مطلع هستم با کاسمیرو مربی فصل پیش نفت آبادان به توافق رسیده بودند اما طبق آنچه که من با خبر شدم با وی به مشکل برخوردند و به دنبال مربی دیگری هستند و مطمئنا با این وضعیت نمی توانند تیمی خوبی را داشته باشند چون هنوز تمرینات را هم آغاز نکرده اند.

-         از وضعیت و برنامه های باشگاه خودت شاهین رودان اطلاعاتی داری؟

متاسفانه مدتهای زیادی است که به خاطر مصدومیتم از شهرم دور هستم و دورا دور توسط دوستانه و پایگاه خبری شاهین جویای اوضاع می شوم و برای موفقیت تیم های نوجوانان و جوانان شاهین در لیگ های استانی دعا می کنم.

تساوی در دومین دیدار تدارکاتی برای نوجوانان

تساوی در دومین دیدار تدارکاتی برای نوجوانان

تیم فوتبال نوجوانان شاهین در دومین دیدار تدارکاتی جهت آمادگی هر چه بهتر حضور در لیگ برتر نوجوانان استان مقابل جوانان پیروزی کمیز به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

نوجوانان شاهین که با جدیت فراوان خود را برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر نوجوانان استان آماده می کنند در مقابل تیم جوانان پیروزی کمیز که از چند بازیکن رده سنی امید نیز بهر میبرد در حالی که با گلهای جواد نجفی و امیر اسلامی از حریف پیش افتاده بود در اواسط نیمه دوم این دیدار با دریافت دو گل پیروزی را با تساوی عوض کردند . این بازی دومین بازی تدارکاتی نوجوانان شاهین بود و در ادامه نیز طبق برنامه ریزی انجام شده و اعلام نشدن زمان دقیق شروع بازیها نوجوانان از سوی هیئت فوتبال استان چند دیدار تدارکاتی دیگر در برنامه کادر فنی نوجوانان خواهد بود.

جوانان شاهین پس از قهرمانی تمامی عناوین را درو کردند

جوانان شاهین پس از قهرمانی تمامی عناوین را درو کردند

 طبق گزارش هیئت فوتبال شهرستان رودان :تیم فوتبال جوانان شاهین پس از قهرمانی در لیگ جوانان رودان تمامی عنوانهای این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 پایگاه خبری شاهین:سیناپور درویش جوان با آتیه شاهین در این مسابقات توانست با به ثمر رساندن 11 گل عنوان آقای گل این رقابتها را به خود اخصاص دهد ، خط دفاعی شاهین نیز بهترین بود چرا که موفق شد با دریافت 7 گل در این میان بهترین باشد ، در خطه حمله نیز جوانان شاهین با به ثمر رساندن 32 گل بهترین خط حمله مسابقات را به خود اختصاص دادند ،در بحث انضباطی نیز جوانان شاهین فقط با دریافت 5 کارت زرد  یکی از بهترینها در این زمینه بودند .