مصاحبه

تجربه بسیار خوبی کسب کردم

مهدی رحیمی نوجوانان خلاق ، تکنیکی ، باهوش و هافبک طراح تیم نوجوانان شاهین پس از حضور در لیگ کشوری نوجوانان به عنوان بازیکن کمکی به همرا نخل بندر عباس در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری شاهین از شرایط این بازیها گفت:

-         بازیهای را چطور دیدی؟

 بازیهای کشوری نوجوانان سطح بسیار بالایی را داشت در این مسابقات تیم ها واقعا از شرایط فیزیکی عالی برخوردار بودند و برایم من هم حضور در این بازیها تجربه بسیار خوبی بود

-         چند تیم در این مرحله از بازیها حضور داشتند و شما چه نتایجی را گرفتید ؟

شش تیم در این مرحله حضور داشتند و ما با نخل توانستیم چهار پیروزی و یک تساوی بدست بیاوریم و به عنوان تیم نخست مرحله گروهی راهی دوره بعد رقابتهای لیگ نوجوانان کشور شدیم.

-         در این مسابقات اولین گل رسمیت را به ثمر رساندی از نحویه گلزنیت برایمان بگو؟

بازی با شاهین بوشهر توپ ریباند شده ای را در پشت محوط  جریمه صاحب شدم و آنرا به سه کنج دروازه حریف فرستادم تا بازی به تساوی کشیده شود .

-         فکر میکردی در این بازیها پایت به گلزنی باز شود؟

بله ، و برای گل زدن انگیزه فراوانی داشتم

-         تقریبا در تمامی بازیهای نوجوانان شاهین بطور ثابت بازی کردی اما موفق به این امر نشدی بنظرت دلیلش چه بود ؟

در شاهین واقعا قسمتم نبود گلزنی کنم و تمام تلاشم را در هر حال می کردم که برای باشگاه مثمره ثمره باشم و فکر می کنم موفق عمل کردم چرا که بیش از 10 پاس گل دادم .

-         فکر میکنی چرا نوجوانان شاهین قهرمان نشد؟

فکر می کنم تنها دلیل قهرمان نشدنمان فقط این بود که بعضی از بازیها را براحتی از دست دادیم و باید از فرصتهایمان به نحو احسن استفاده می کردیم و مطمئنم اگر اینگونه نبود قطعا قهرمان می شدیم.

-         فصل آینده را برای نوجوانان شاهین چگونه متصوری ؟

قطعا تلاشمان را می کنیم که قهرمان شویم و بجز قهرمانی به چیز دیگری نمی اندیشیم تا بتوانیم زحمات مربی بسیار زحمتکشمان آقای مبارکی را جواب بدهیم.

-         مهدی رحیمی به سطح بالاتر و تیم های بزرگتر یا تیم ملی هم فکر میکند؟

بله ، قطعا هر فوتبالیستی دوس دارد در سطوح بالاتر بازیکند و آرزو هر ایرانی است که پیراهن تیم ملی خود را بپوشد البته من در هر جا که باشم باز هم شاهینی هستم.

-         حرف آخرت؟

تشکر ویژه ای دارم از آقایان آزادی، نیکبخت،مبارکی و کریمی که فوتبالم را مدیون آنها هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد