مصاحبه

برای موفقیت نوجوانان و جوانان شاهین در مسابقات استانی دعا می کنم

 پایگاه خبری شاهین: پرویز کریمی دروازبان اسبق شاهین و فصل گذشته شهرداری بندر عباس که در دیدار این تیم در مقابل تیم اسبقش  ، تربیت یزد در یزد دوچار مصدومیت سختی شد  در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری شاهین وضعیت خود را پس از مصدومیت و عمل جراحی تشریح کرد.

-         آقای کریمی در حال حاضر وضعیت ومصدومیت و بهبودیتان چطور است؟

خدا را شکر ، در حال حاضر از مرحله حاد  خارج شدم و دوران نقاهت را پش سر میگذرانم

-         تا کی می توانی به میادین برگردی؟

انشاالله در مرداد ماه تمریناتم را شروه میکنم و تا مهر صدرصد می توانم به شرایط بازی برسم و در مسطتیل سبز حضور خواهم داشت.

-         الان چند ماه هست که مصدوم شدید؟

در واقع سه ماه است که مصدوم شدم و دو ماه هست که عمل جراحی انجام داده ام

-         پس چرا همان ماه اول عمل جراحی را انجام ندادید؟

یک ماه اول دکتری که در اینجا بود تشخیص نادرستی داد و امیدوار بود که با فیزیوتراپی بتوانم برگردم و بعد از آنکه که در تهران به پزشک مراجعه کردم تشخیص دادند که عمل جراحی انجام دهم و تصمیم گرفتم پایم را به تیغ جراحان بسپارم.

-         وضعیت قرادادت با شهرداری به چه صورت است؟

قراردادم با شهرداری تمام شده و بازیکن آزاد محسوب می شوم

-         در این مدت پیشنهادی از دیگر تیم ها نداشتید؟

بله پیشنهادات خیلی خوبی را داشتم ولی متاسفانه بخاطر مصدومیتم نمی توانم پاسخی به آنها بدهم.

-         شهرداری بندر عباس در چه وضعیتی به سر میبرد؟

تا آنجایی که من مطلع هستم با کاسمیرو مربی فصل پیش نفت آبادان به توافق رسیده بودند اما طبق آنچه که من با خبر شدم با وی به مشکل برخوردند و به دنبال مربی دیگری هستند و مطمئنا با این وضعیت نمی توانند تیمی خوبی را داشته باشند چون هنوز تمرینات را هم آغاز نکرده اند.

-         از وضعیت و برنامه های باشگاه خودت شاهین رودان اطلاعاتی داری؟

متاسفانه مدتهای زیادی است که به خاطر مصدومیتم از شهرم دور هستم و دورا دور توسط دوستانه و پایگاه خبری شاهین جویای اوضاع می شوم و برای موفقیت تیم های نوجوانان و جوانان شاهین در لیگ های استانی دعا می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد