بانوی فوتسالیست شاهین به اردوی تیم ملی دعوت شد

بانوی فوتسالیست شاهین به اردوی تیم ملی دعوت شد 

 

معصومه فرجام طلب دروازبان جوان و خوش آتیه تیم فوتسال بانوان شاهین مهر رودان در پایان رقابتهای استانی از سوی استعداد یابهای تیم ملی  به اردوی تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شد ، پایگاه خبری شاهین رودان با این بانوی جوان و با استعداد مصاحبه ای اختصاصی را انجام داده است که در ادامه مطلب میتوانید مطالعه کنید.

-         ضمن عرض تبریک ویژه به جنابعالی به جهت کسب مقام سومی در مسابقاتی استانی و دعوت شدن به اردوی تیم ملی جوانان ، چند سال است به طور ویژه به فوتسال روی آوردید؟

با تشکر از شما بطور اختصاصی سه سال است فوتسال کار میکنم

-          این اولین بار است که مورد توجه و در تیررس قرار میگیرید؟

در واقع نه حدود شش ماه پیش هم پیشنهادی از تیم های درون استان داشتم و صحبت هایی هم در این خصوص صورت گرفت که در نهایت از این انتقال منصرف شدم

-         دلیل عدم تمایل شما برای رفتن چه بود؟

نظر شخصی خودم بر این موضوع بود که اگر بخواهم پیشرفت کنم در همین تیم خودمان هم میتوانم چرا که سطح بازی ما به جرات میتوانم بگویم بالاتر از آنها نیز هست و به لطف خداوند موفق شدیم این را در مسابقات به اثبات برسانیم

-         اردوی تیم ملی جوانان چند روزه هست و در کجا برگزار خواهد شد؟

این اردو 5 روزه است و در تهران برگزار خواهد شد

-         چقدر امیدوار هستید که بتوانید نظر مربیان تیم ملی را جلب کنید؟

 تمام تلاش خودم را خواهم کرد و با اتکا به خداوند و ائمه  بسیار امید وارم که افتخار ملی پوش شدن نصیبم شود

-         نظر مربیان و کادری که در بندرعباس بودند در این خصوص چه بود؟

مربیانی که اینجا بودند همگی به من این قوت قلب را دادند که قطعا میتوانم با شناختی که از بازیم داشتند نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم و انشاالله که اینگونه خواد بود

-         سقف زندگی ورزشی شما تا کجا ادامه خواهد داشت؟

قطعا دوست دارم پیراهن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را بر تن کنم و در سطح باشگاهی نیز بر این اعتقاد و عقیده هستم که اگر قرار باشد در لیگ کشور توپ بزنم با تیمی که هم اکنون در آن هستم این کار را انجام دهم. 

- و صحبت پایانیتان؟ تشکر ویژه دارم از شما و مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین مهر رودان که زمینه حضورم را در اردوی تیم ملی جوانان فراهم کردند همچنین از مربی مستعدمان سرکار خانم اقتداری و هیات فوتبال شهرستان رودان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد