مصاحبه

 

 

در مسابقات فوتسال بانوان استان که هفته گذشته با کسب مقام سوم برای تیم فوتسال بانوان رودان به پایان رسید خانم فاطمه ارزیاب فوتسالیست جوان و با استعداد این تیم توانست عنوان بهترین و فنی ترین بازیکن این مسابقات را از آن خود کند و همچنین با به ثمر رساندن 12 گل نفر دوم مسابقات بود در امر گلزنی ، پایگاه خبری شاهین رودان با این فوتسالیت با آتیه گفتگویی اخصاصی را انجام داده است که در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید

-         خانم ارزیاب در این مسابقات موفق شدید چه عنوانی به خود اختصاص دهید ؟

به لطف خداوند به عنوان بهترین بازیکن یا فنی ترین بازیکن مسابقات معرفی شوم.

-         چند گل در به ثمر رساندید؟

با دوازده گل زده در رده دوم بهترین گلزنان مسابقات قرار گرفتم

-         فاطمه ارزیاب عملکرد خودش را در این مسابقات چطور ارزیابی میکند ؟

در واقع از عملکردم راضی نیستم و این نظر را دارم که می توانستم بهتر از این ظاهر شوم

-         اوج و آرزوی زندگی ورزشیتان چیست؟

حقیقتا دوست دارم تمام تلاش و کوششم را انجام دهدم تا بتوانم روزی پیراهن تیم ملی رل بر تن کنم و در مسابقات باشگاهی نیز  علاقه دارم با همین تیم کنونی خودمان راهی مسابقات کشوری بشوم

-         سابقه بازی کشوری را هم دارید ؟

بله ، با تیم بومی عشایری استان در مسابقات کشوری حضور پیدا کردم و موفق شدم عنوان خانم گل این مسابقات را از آن خود کردم

-         این عنوان برای شما پیامدی برای حضور در سطوح بالاتر نداشت؟

بله ، اما با توجه مشکلاتی شخصی که داشتم تقریبا حضورم در سطوح بالاتر فوتسال بانوان چندان ممکن نبود ، انشاالله در آینده  به این امر جامعه عمل خواهم پوشاند

-         با توجه به عملکرد و سابقه درخشانتان در استان هم باشگاهی که در کشور حضور دارند شما مورد توجه قرار دادندهاند؟

بله تیم شاهین بندرعباس و تیم فوتسال ساحلی به بنده برای پیوستن و حضور در مسابقات کشور با همراه آنها پیشنهاداتی دادند که به دلالیل شخصی ترجیح دادم در تیم شهرم بازی کنم.

-         راز موفقیت تیم فوتسال شاهین را در چع میدانید؟

تلاش و پشتکار ، همدلی ، اراده و اعتقاده به خداوند منان  در واقع این چیزها اگر در تیم باشد همیشه می توانیم موفق و سربلند باشیم.

-         و صحبت پایانیتان؟

تشکر ویژه ای دارم از شما و پاشگاه فرهنگی ورزشی شاهین مهر رودان که زمینه حضورما را در این مسابقات فراهم کردند و همچنین هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان و مربی دلسوز و تونمندمان خانم اقتداری و تمامی کسانی که در راه این کسب موفقیتمان به ما یاری رساندند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد