رئیس هیات فوتبال هرمزگان معرفی شد

رئیس هیات فوتبال هرمزگان معرفی شد


 پایگاه خبری شاهین رودان _ به منظور معرفی رسمی رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان نشستی با حضور جهانبخش معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در محل هیات فوتبال استان برگزار گردید . 

 

لطفا به ادامه مطلب بروید

در این نشست جهانبخش معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: انتخاب عبدالمجید دبیده با رای قاطع مجمع با انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان صورت گرفت و بنده این انتخاب را به شخص دبیده تبریک می‌گویم .

وی افزود: با انتخاب ایشان به این سمت مسوولیت شان سنگین و سخت‌تر شده است و توقعات از فوتبال بیشتر شده و برای رسیدن به موفقیت فوتبال استان باید همه دست اندرکاران و دلسوزان به ورزش حمایت خود را دو چندان کنند و با همراهی و همدلی چرخ فوتبال را به حرکت درآوردند تا هیات با برنامه ریزی و تلاش بیشتر حرکت نوینی که در فوتبال آغاز شده است به سرانجام برسد.

عبدالمجید دبیده رئیس هیات فوتبال استان در ادامه این نشست با تقدیر و تشکر از حمایت خوب و هم جانبه کسانی که در مجمع انتخابات رئیس هیات فوتبال به وی رای دادند اظهار داشت: با انتخاب بنده به عنوان مسوول هیات فوتبال استان مسوولیتم دو چندان شده و همه مردم انتظارشان از فوتبال استان با ورود تیم آلومینیوم به لیگ برتر بیشتر شده است و این انتظار بی‌جایی نیست و مردم حق دارند فوتبال استان همپای دیگر استان ها به پیش رود. وی افزود: برای موفقیت در این راه پر فراز و نشیب همه باید کمک کنند و من از همه پیشکسوتان ، دست اندرکاران و آنهایی که در این راه سال ها تجربه کسب کرده‌اند می‌خواهیم هیات را یاری کنند و ما را تنها نگذارند و مطمئن باشند با هر طرز تفکری پذیرای آنان هستیم . دبیده خطاب به باشگاه داران گفت: بخش بزرگی از فعالیت های فرهنگی و ورزشی فوتبال در باشگاه‌های انجام گرفته و کار شما باشگاه داران در واقع یک عبادت است و بنده به سهم خود از حمایت و تلاش‌های مجدانه شما باشگاه داران که در مسیر پویایی و رشد اعتلای ورزش فوتبال به این استان گام های بسیار خوبی را برداشته‌اید تشکر می‌نمایم و امیدوارم با همراهی و همدلی بتوانیم فوتبال استان را به جایگاه اصلی برسانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد